Wednesday, December 31, 2008

happy new year 2009

slamat tahun baru 2009.. selalunya aku akan keluar sambut new year dengan kawan2 but as for this year mcm penat jer nak redah org ramai so i choose to stay at home enjoying movies dengan kakak and cousin aku wuhoo... paling best cousin aku masak spagetti ala italiano hahah sedap juga dikala menonton muvies hehe.. sebenarnya setiap tahun semua org punya azam baru dan harap2 semua azam tuh dipenuhi sebelum akhir tahun.sepanjang tahun lepas azam utama aku ialah utk grad on time ...sebenarnye itu je kot azam tahun lepas memandangkan paper yg aku ambik agak sukar dan aku sgt pressure tahap dewa sbb lecturer aku pun sangat skema ..hmm okok..malas la nak turnback time..hehe tapi yes aku seronokla aku end with what wish for.. ok tahun nie azam aku ialah utk kerja heheh cari experince walopon agak takot memandangkan ekonomi tak berape bagus..harap2 ader la tempat utk aku kat luar sane, owhh and hopefully by next year aku bleh ader kereta sendiri heehe (ini mcm angan2 la kalu keje xdpt xde makne hahah) and lastly to find my soulmate hahah( giler 'lame' ayat aku..tapi ini la mase nye memandangkan title single ni dh lame =P) aku rase cukup kot 3 jer azam kang tulis banyak2 mcm tak jadi pun wat per hehe

ok 2008 was a blast for me..mcm2 jadi dkat aku..dan yg paling aku suker time majlis kawin cousin2 aku.aku ada 2 cousin yg kawin thn nie dlm bulan yg same.haish penat gak la aku ..tiap2 weekend makan nasi minyak sampai muak dh aku rase hehe tapi ape pun time nie la the whole family get to reunite and meet after so long tak jumper ..hehe pengantin plak nampak cantik and sama padan ...okla tu jer kot.tgk gambar nie sudah tau memang sempoi...=P

2 comments: