Sunday, May 10, 2009

Masa

masa bergerak begitu pantas,rasa mcm mahu hentikan masa supaya semua perkara dapat disempurnakan. peperiksaan aku makin dekat...masa terasa lebih cepat untuk tarikh keramat tu..adoi masalah utama ialah belum cukup usaha utk peperiksaan tu.dan ini menambahkan takut yg melampau dalam diri aku.. dan yang paling aku cuak ialah bila terlampau risau dan berfikir ke arah tarikh keramat tu sehingga rasa semua yg dibuat tak kena....dan masalah tido yg melampau dalam diri buat aku lebih risau sbb aku lebih memilih utk tido bila rasa situasi tu buat aku tertekan...

oklah perlu berhenti sebab masa aku sedang berlari laju..aku masih merangkak dan terkial2 cari jalan keluar..

p/s ..slamat hari ibu buat mak aku yang aku sayang!!..

1 comment:

  1. gud luck dear...ko kene buat 'fitness' byk utk kejar masa tu...huhuhhu...

    ReplyDelete