Sunday, December 6, 2009

Paris Kota Cinta


Mimpi tu dah jadi kenyataan hehehe salah satu mimpi aku ialah untuk pergi ke kota cinta iaitu Paris. Dan akhirnya jd realiti ehheheh.Aku ingat lagik setiap kali kalu Wayne( kawan aku yang study kt France) blik M'sia sure aku kata kalu pergi eiffel kirimkan salam cinta aku hehehe dan beritahu yang aku akan sampai sana nanti.. tak sangka plak at 24 years old my dreams came true weheeeee..=)

Mmg seronok dapat pergi ke kota cinta ni. Paris ni mmg penuh dengan seni. Semi yang cantik dan seni yang aku sendiri tak paham. Kota yang penuh dengan arca bogel.. kiri kanan bogel ahhaha pelik la plak tapi ala mmg mcm tu kot car dorang appreciate the art which is naked ...
Aku pergi kat satu muzium ni, dan salah satu gambar arca bogel ni macam klakar sebab 4 lelaki yang tgk alat sulit masing2 dengan konpius hahahah okok bukan nak cakap blue kat sini, tapi mmg klakar ok..oowhh teater yang tajuk dier motherfucker hahahha mmg suka ati je dorang kat sini wutha.. eheheh mmg la no boundaries in expressing the art tapi with that title hahah mmg klakar la =P

Makanan pon not bad.. mestila makan pizza kan konon2 nak get to the feel of being in france ..hehe walopon bleh makan pizza vege n pizza tuna. Breakfast 1st day makan french loaf with coffee. the next day makan croissant with coffee. the last day having cinnamon roll with coffee. tapi mlm makan ala2 arab.. boring jugak tapi okla utk kenyang kan.. sambil minum pagi , bleh la tgk mcm2 perangai org kat sini.. Sepanjang pagi time breakfast sure aku bleh tgk a few partners kissing good bye before they went off to different ways.. hmm well its normal when ur in Paris i guess =P

Fashion dan Paris mmg la tak dapat dipisahkan hehehhe fashion mereka mmg laen.. dari yang lepak2 hinga ke barangan mewah. aku singgah di salah sebuah shopping complex iaitu Lafayette. barang dia mmg mewah gile.. here u can get any brand u love..gucci,LV, Marc Jacob ..name it u got it.. mmg cantik2 dan sangat laen dari apa yang ade kat M'sia..

tapi ape yang aku pelik kat sini ialah kotor.. sangat kotor. memandangkan transport aku kat sana banyak naik train dan lrt , hari2 aku terpaksa bersedia dengan menjadikan hidung aku kebal sebab tempat lrt dia busuk gila.. lebih busuk dari tandas awam.. dan yang paling geli org dia selamba ja kencing di kawasan lrt tu and even in side the lrt..gosh gile pengotor.. ish geli la ..tibe2 aku rase mcm Malaysia tak la sekotor yang org slalu kate.. nampaknye dorang di France ni lagik kotor ..ehehehhe time tu trus rase mcm nak blik M'sia ahahaha
Dan benda pelik yang aku perasan time tuh org2 yg dlm lrt ni menghabiskan masa mereka dlm train dengan gigit jari.. itu geli ok.. siap boleh hisap jari yang dorang gigit..adoi geli nak muntah la aku..hahahah this goes to the guys too.. pelik kan lelaki pun gigit jari heheehe

neway I do have fun being in Paris the love city...

aurevoir..





1 comment:

  1. hi..like ur blog..btw, saye pon rase paris tu kotor..kotor utk org yg gune public transport je kot becos my fren yg pegi tp asik naik teksi ckp die x rase paris kotor pon.
    btw, feel free to view my blog http://lampu-suluh.blogspot.com/ just started blogging this yr :)

    ReplyDelete