Thursday, March 25, 2010

fullstop....

hmmm memang susah utk percaya seseorang sekarang... walaupon kita cuba untuk bagi peluang kedua tapi setiap peluang tu mcm ada saja penghalangnya..aku percaya kalu kita ikhlas kita akan dapat apa yg kita mahu ... dan pada aku tipu tu hanya sementara untuk tutup lubang2 yang cacat tuh... mungkin kamu selesa menipu dan itu cara kamu untuk rasa bahagia.. jadi teruskan ..kamu tak tahu yang aku dah tahu lubang2 cacat tu... kerana kali ini aku rasa sudah mual dan sedikit kecewa...aku takkan halang kamu dan harap situasi ini cepat hilang..sbb aku tak suka buat diri aku rasa sedih sebab ia akan sentiasa merosakkan hari2 aku yang indah...... mungkin belum masanya utk aku tersenyum sampai telinga hahhahah aku pecaya hari tu akan tiba...mungkin selama ni aku saja yang fikir dan kamu hanya seronok dengan harapan dan tetap gigih untuk tutup lubang2 yang cacat tu...teruskan la kalu itu yg buat kamu rasa mcm pemenang silakan ...tapi buat masa ini aku sudah letih ... perlu letakkan titik untuk jalan ini dan kali ini aku sirius... hmmmm why oh why u have turn me down again..... =(
*perlu cerita yang boleh buat aku tersenyum sebab aku xsuka cerita sedih...

No comments:

Post a Comment