Tuesday, April 27, 2010

Thank u all..

Pejam celik pejam celik dah pon setahun aku keje… hmmm mmg la cepat mase tu berjalan.. dan kali ni aku benti keje lagik heheeh mungkin ni jalan terbaik utk aku .. memandangkan company aku tidak stabil..lebih baik berundur kan…tapi rasa sedih tu tetap ade… sedih untuk tinggal company ni.. sbb utama mereka2 disini buat aku mcm satu keluarga… setiap ari …masuk saje ofis ..ade je cerita baru dan lawak2 mereka.. hahah walopon lawak kadang2 untuk 18 thn ke atas hahah .. sbb umor mcm aku leh kire dengan jari je kat sini hehehe… so layan je la.. heehhe dan banyak jugak benda yang aku blaja kat sini… sebenarnya aku sayang dengan kerja aku skarang sbb benda yang aku buat kat sini interesting la and I love it… designing stuff and do communication part for my company.. hmm berat betul nak tinggal.. =(

Pasni bangun tido dah laen, xperlu pergi keje sementara waktu. Dh tak boleh dengar org nyanyi kat aku pagi2 kat ofis ni.. ehhehe owh wakmin ni dispatch office aku ni ari2 akan menyanyi lagu aliya maisarah utk aku without fail taw heheeh…owwhh xde lagik tudung alia kat ofis ni..ehheh sume suke tudung yg aku jual.. siap aku leh dengar eh tu tudung alia ke yang ko pakai hahaha dah mcm duta hahaha…oowwh aku akan merindui tu sume..=(

Berjumpa org –org baru yang berjaya motivate aku, if there is a will there is always a way.. kakwati kamu buat saye jadi lebih sabar..sebab kamu sgt la sabar menunggu.Kakwan,pada saya kamu seorang wanita yang sngt berani dan I love the way u bring urself.mungkin satu ari aku boleh jadi mcm kamu.kevin, walopon bos untuk sementara tapi I learn a lot from u.. owhh ape yang aku blajar kiter kena la bersyukur dengan apa yang ada.. and save our butt hahaha… and banyak ajar aku on how to do design and do web.. tu yg interesting n I like it hehehe thanx a lot… Damien , u make me see pple different ways.. maksud nyer semua org boleh buat benda yg kite nak and alia I know u can do it.. the way they work motivate me a lot.. i guess I’m really lucky to meet them. Fadilah, kamu sangat happy go lucky and I love the way u advice me. Thanx padel.

Owhh aku mmg akan rindu suasana kt sini. Dulu di plaza damaz pon bnyk benda yg jadi.. berkenalan ngan anum ngan puan mahani ..anum akhirnya aku ikot jejak ko jgak hehe,kenal dengan seseorang yang berani telefon ofis aku walopon xknal aku.. heehh lucu la owh siap bagi kad raye eheh.. walopon frenship doesn’t workand it ends up about the same term dengan aku nak benti keje ehehehe.. thanx again cuz brought some happy moment for me…

Mcm nak nagis plak tulis benda2 ni..

Xoxo.

No comments:

Post a Comment