Tuesday, June 7, 2011

update

workload ..but my weight increase arrghhh apakah???
makan normal jugak... mungkin kurang bersenam kot...
hahah adoi mcm2 la ... dah lama tak update blog ni..
diri sendiri skarang lebih fokus kepada kerja... hmm ya cukup2 la bermimpi..aku ni cepat berangan.. dan akan layan sampai aku rasa kadang2 dh terlajak jauh ngan angan2 aku.. mayb because of that rambut aku pon makin putih.. or mayb age factor aku pon taktau.. hahah okla.. keja aku mmg makin hari makin mencabar ... menguji ketahanan aku jap heheh tapi perlu berada di co ni selama 3 thun... kawan2 kat sini..mmg unic.. full of surprises at times.. unic in every way..gm aku paling kewl aku rasa.... sempoi.. aku ni ade masalah cepat terpengaruh ngan mereka yh aku rasa berjaya heheh he is one of them... tiba2 rasa nak jadi mcm dia hahah in some ways la hahah.. they have this experience taht make me wanna be just like them.. mayb this is like my baby steps towards my goal...
yeah... owhh ade new topic but i will update soon..
heheheh

No comments:

Post a Comment