Saturday, January 10, 2009

MASIH ADAKAH PALESTINE..

gambar kanak2 palestin yg mati di bom..tapi cuba lihat kanak2 yg pertama,mukanya seakan tersenyum...subhanallah..
sebenarnya penulisan aku arini sedikit serius tapi ini adalah salah satu cara aku menunjukkan rasa tidak puas ati dan sedih melihat anak2 kecik menjadi mangsa zionis. jika mereka berani membedil palestin sesuka hati, tidak mustahil jika selepas ni ada negara yg bakal menerima nasib yg sama..

yahudi laknatullah.. masih berani menunjukkan kuasa mereka sesuka hati..membunuh mereka di palestin dengan mudah ibarat membunuh nyamuk. pada yahudi mereka di palestin hanya ibarat nyamuk yg boleh dibunuh bila yahudi rasa terganggu dengan bunyi2 anak2 kecil menangis dan kaum hawa meratap kematian anak dan suami mereka..


bnyk yg mendesak mreka supaya berhenti pembunuhan terhadap mereka di palestin..desakan saja yg boleh kita tunjuk kepada yahudi laknatullah bahawa kita tidak setuju dengan tindakkan mereka yg kejam.tapi serangan masih dibuat, bom dilemparkan seperti bunga api...bunuh tetap bunuh..


boikot barangan yahudi.. oklah satu langkah pertama yg kita boleh buat walaupon aku rasa agak sukar sbb boleh dikatakan lebih dari 80% di kontrol oleh mereka..dan kalu hanya malaysia saja yg boikot tak beri impaks yg besar pun..tapi why not..kita perlu ada usaha betul tak..walopon kecik..h


mereka dari golongan arab masih berdiam diri..rakyat mereka saja yg bersuara tapi gugusan arab disana masih takot utk bersuara dan tidak ada langkah yg diambil. hmm pelik..


PBB hanya berdiskusi tapi hampeh apa yg dia org buat..buat bodo jer arahan yg dibuat sperti berlakon semata2 dan yahudi masih berseronok membunuh..PBB hanya la salah satu speaker rosak yg dibiarkan berbunyi.



apa pun sumbangan duit dari rakyat malaysia sgt memberangsangkan..harap2 duit itu dapat membantu mereka disana.
tapi apa2 pun yg kita buat doa itu penting..dan doa insya-allah dapat menolong mereka disana.


SURAH AL-FATH AYAT 26-27,YUNUS AYAT85,86,88..


semoga ALLAH S.W.T dapat membalas segala kekejaman yahudi laknatullah itu..


ya ALLAH linduingi la mereka yg tidak bersalah di palestin...
jika pembunuhan ini berterusan,masih adakah palestin...allahuallam..


No comments:

Post a Comment