Wednesday, January 14, 2009

minggu yg bosan heheh

haha when for an interview..okla waiting for the 2nd call..hmm tapi aku xde la harap sgt slalu nyer 2nd call tuh lambat n kadang2 xde hehe xpe2 go with the flow..aku malas nak pk nanti bertambah frust haha so keep looking for job la nampaknye.. heheh buat mase skarang kena positif jer la...

oowhh dalam minggu yg agak busan nie.. aku pergi makan tengahari ngan aunty aku plus kawan dier..and we ate yee sang..hmm slalunye aku tgk kat tv jer yee sang nie n cara makan dier..before nak makan kene gaul sume skali plus wish luck for the year lhehheh okla not bad rase manis plus ranggup sbb ade mcm keropok mcm tuh..okla rase dier korang patut try..dier mcm rojak sayur tapi kuah dier manis hehe

class aku dah start..hmm okla..ader yg tua pada aku jugak.agak beku jugak la otak aku sebab dah lame tak bukak buku dengan dah lame tak pergi class..macam malas pun ader..ehhe tapi aku kena fokus gak la pas nie sebab paper nie agak susah.100% on final paper..so agak penting utk aku start bace blik ehhe classmate aku nie ader 2 peringkat ,memula yg baya aku dan satu lagi lingkungan 30-an kot. aku kenal la jugak setengah dari bdak class tuh sbb dorang dari course yg same ngan aku time degree tapi yg laen tuh mcm org dh keje n nak continue blik study dorang. yg lebih berumur tuh lebih bnyak soalan dorang tanye dalam 1st class kiter org walopon soklan dier xberapa logik tapi aku respect gak la dorang sbb care dorang tanya tuh kiter tau yg dier bnyk pengalaman hehe aku skarang cube tukar persepsi aku supaya tgk yg terbaik dari seseorg tuh...ok first impression tak menjamin ape2 pun kiter kena kenal sebelum buat satu keputusan..aku lebih senang tgk the best of people sbb mcm motivate aku jadi lebih positif mcm dorang..walopon setiap org ader kelemahan masing2 tapi kekuatan mereka yg patut kiter tgk..

perubhan perlu berlaku untuk kita capai satu misi..hehe aku percay g aku perlu berubah utk aku capai misi aku utk cemerlang dlm xam aku plus utk mendapat keje hehehe..

No comments:

Post a Comment