Thursday, February 26, 2009

sila tanda jawapan yg paling sesuai.=P

kan senang kalu setiap soklan dalam hidup kita,dah diberi pilihan cuma perlu tanda jawapan yg paling sesuai.sila tanda jawapan yg paling sesuai.=P.dan kalu taktau jawapan tu, boleh tikam saja agak2 paling kena. tapi sekarang aku dalam situasi perlu jawapan dan beri jawapan.
penantian satu penyiksaan.waiting for the the answer just killing me..which i think i know but in the same time i dont. apakah??aku kurang selesa dengan situasi sekarang.jawapan utk setiap situasi aku tgh berhadapan ni macam tergantung..kadang2 rasa mcm tahu saja kesudahannya.tapi kadang2 rasa kosong.jawapan tu kadang2 aku rasa mcm xnak tau langsung sebab takot aku tak boleh terima. tapi selagi tak tahu, rasa mcm takot dengan bayang2 sendiri.
dan yang paling susah sekarang ialah jawapan yang aku kena bagi untuk dia. bila soklan yg diberi mcm soklan kbkk aku perlukan masa dan tolong jangan paksa aku buat keputusan dalam masa seminit untuk soklan kamu tu. bukan apa kadang2 jawapan yg aku bagi tu akan mempengaruhi cara hidup aku dan aku perlu masa berfikir.
dan masalah utama aku jawapan aku susah untuk katakan tidak. kenapa susah sangat untuk aku kata xnak,atau xmau atau tidak. dan bila aku berjaya kata tidak.mesti rasa bersalah walaupun xsalah pun untuk katakan tidak..

No comments:

Post a Comment