Sunday, February 22, 2009

geng upin dan ipin

mlm jumaat lepas aku pergi menonton filem animasi 3d Malaysia yg pertama iaitu upin dan ipin. kali ini aku pergi menonton bersama ayah,mak,2 kakak aku,adik dengan family aunty aku. macam family day out jugak la. tak sangka plak ayah dan mak aku agak sporting plak nak tengok kartun.heheh


pada pendapat aku geng upin dan ipin nie animasi yg agak hebat sebab walaupun pertama kali buat animasi ni..outcome dia sangat menarik dan cantik.menarik dan cantik ni maksud aku kartun dia tak keras, movement dia nampak real dan action dia pun canggih. jalan cerita pun ok sebab menceritakan cara hidup kita kat malaysia ni.bagi mereka yg minat animasi.aku cadangkan korang pergi tengok filem ini,pertama sebab kualiti dia not bad for our first animation movie dan why not support the malaysia movie betul tak.



No comments:

Post a Comment