Friday, June 19, 2009

kawan je dulu..=P

...kawan dulu sebelum lebih serius..statement yang slalu digunakan skarang ...tapi bila dah terlalu lama berkawan kita jadi KAWAN dan bila dia mahu lebih serius aku rasa pelik..dan mulut ni sgt berat utk katakan YES...mungking sbb terlalu selesa dengan istilah kawan sbb tidak perlu kod pakaian utk keluar dan kod perbualan lebih sempoi..tak terlalu jiwang dan slumber je..hehehe yeker??? dan bila tetiba nak tukar kod panggilan terutamanya akan menjadi isu utk aku..maksud nya disini dah bertahun bahasa kan (ko..aku) tiba nak tukar kepada (i..u)..hehe aku yg asyik nak tergelak tu..sbb tu aku rasa susah betul nak tukar status ke lebih sirius..ntah la ni pendapat jer ..=P

pada aku DIA berani..dah berapa kali buat confession (sbnarnyer pada aku sweet la kalu seseorang itu berani mengekspresikan diri hehe)dan aku dengan slumber wat tak paham sbb mungkin cara dia tu dalam nada yg sedang bergurau..dan bila situasi tu berlaku mula la aku pun join berguraw sampai satu klimax tajuk sebenar dilupakan heheh dan benda ni mcm jadi berkali2 dan ending dengan gelak..

org kata itu sebab ego..ada yg kata itu memilih dan ada yg kata itu sebab ko high taste ....
cuma aku rasa aku terlalu berhati2 utk katakan yes sbb mungkin takot utk berkomitment dan frust di tengah jalan heheheh <----ayat poyo .. adoi tapi aku bukan semua diatas hehehehe..aku akan berfikir jauh utk satu keputusan itu dibuat eheheh <----skali lagi ayat poyo disitu hehehe


tapi belum cuba belum tau..mungkin aku kena apply application try and error pasni ...baru ada thrill bak kata kawan2 aku..ye ker??? heheh mcm kelakar je..hahahh peace

p/s :let the time do the talking , 'FRiENd'

1 comment: