Tuesday, June 16, 2009

june...

sudah lama tidak mengupdatekan blog ni...
agak busy dengan tempat kerja baru..environment office okla xla bosan mcm dulu..cuma penat la stuck dlm traffic jam setiap kali nak blik umah.. benci betul..tapi nak buat mcm mana itu pilihan aku utk pindah ke company baru..=)
aku sebenarnya agak bernasib baik sebab dpt keja sebaik saja aku berenti bulan lepas..bulan 6 ni mmg agak busy sebb minggu pertama saja sibuk dengan exam aku plus dengan graduasi degree aku..jadi seminggu pertama awal jun aku mcm pressure sebab seronok nak grad dan takot dengan exam aku.exam aku selang sehari saja selepas graduasi..bayangkanlah tengah2 nk merasa kepuasan grad tetiba perlu fokus utk satu kertas peperiksaan yg kritikal..hmmm situasi yg pening... harap2 la paper tuh aku lulus ..



p/s - congatulation utk semua kawan2 aku yg grad tahun nie dengan aku..and to my housemate ..sorry guys aku tak leh pi graduation korang..bos tempat lame tak bg cuti..tension tul...

No comments:

Post a Comment