Thursday, July 23, 2009

datuk laksamana..=)

teambuiding aku yg pertama aku ialah di company baru aku paycomm sdn bhd.dan menarik nya teambuiding ni buat kat bukit fraser..ni pun 1st time aku g sane....
kat sana mmg sejuk..boleh tahan lagik la..tak panas so agak selesa utk pergi memotivasikan diri kat sane...=)
tapi cuma satu jer yg kurang best..teambuiding kali nie yg muda hanya lah aku ngan officemate aku anum..yg lain diperingkat 40an dan 30an..mmg la xdpt aku nak cuci mata..hehe

mcm2 aktiviti yg kita org buat tapi yg paling aku suke sebelah mlm..aktiviti ala kembali ke zaman melayu dulu2..heheh menariknya sbb kena wat aksi tapi org xleh nampak sgt muke kiter..sbb lampu tutup dan hanya ada lilin saje dlm bilik tuh..so tak la jelas sangat kalu terjtuh ke pe ke kan..siap pakai tengkolok alaa2 hang tua gitu..eheh tapi dlm aktiviti ni ade la si datuk laksamana..dia akan menyruh ketua kumpulan merangkap datuk panglima pilih ahli kumpulan utk bersilat, main kuda kepang sambil jengkek utk perempuan, lawan pdg tipu2.. dan etc..datuk lakasama ni penolong motivator dlm teambuiding ni....semua tak nampak sgt muke dier sbb gelap..so agak musykil la ngan wajah dier ensem ke tak..tapi suara dier ensem hhahaha maksud suara ensem ni ialah suara dia agak besar dan macho ehhehe ..
essooknya baru la tau gerangan si datuk laksama..org dia mmg la tinggi..kena la ngan suara yg ensem tuh ehheeh..cuci mate la aku sekejap walopon esok nye dh nak blik..
sbenarnya aku nie suka gk org yg berpakain kemas tambah2 kalu pakai kemeja..plus kalu dia tinggi mmg cukup syarat lagi la...mmg la terus motivate aku satu ari tu.hehe
hahha so nampak sgt la topic sbenar ari ni ..si datuk laksamana hahaha..
ish nyesal betul tak mintak number dier hahah..okla kalu sesape kenal si datuk laksaman ni..btaw aku..hheeh =)

motivasi aku ends with crush on this datuk laksamana hahaha..

peace.

2 comments:

  1. auhleyyah,
    uiks.
    tinnginya datok laxamana tu.
    6kaki ke?
    hohoho.
    :o

    ReplyDelete
  2. hahah mmg 6kaki ...
    tapi lebih obvious sbb saye pendek..eheheh =)

    ReplyDelete