Wednesday, June 29, 2011

confirm sudah...

sudah lama tak brblog.. aku ada banyak benda nak tulis sebenarnya tapi malas untuk on9 sbb aku akan tido lmbt dan akan buat aku lmbt g keje.. aku sudah pun diconfirm .. yehaaaa boleh la amik cuti... hehehe mungkin perlu cuti dan relax.. dan buat benda yg bersantai... aku rasa dh lama mcm tak bersantai... hahah poyoness.. owhh the good news is my GM gives a gud review bout me to the HR haahha kembang sat.. now were hoping to get bonus . and if ada the first thing mayb bagi both of my parents... hopefully dpt la.. kalu xdpt pon increment pun jadi la hahaha.. owhh aku ada story bout my housemate.. benci ar.. attitude dia mcm hampeh.. ish ni ar susah kalu amik org yg kiter tak knal dok umh kiter n buat macam umh ni umh dier.. stress... t aku akan story mory bout her.. bukan utk menjatuhkan dier ke per.. tapi cuma tak puas hati .. respect ar ckit.. aku xamik port ape ko nak buat but u have to respect us jgn main suke ati ko je kan.. hmmmm k sok la sambung... as for now.. im happy cuz i've been confirm weeeeee..seronok mcm nak menari setempat hahahah

No comments:

Post a Comment