Tuesday, July 5, 2011

penantian satu penyeksaan

penantian satu penyiksaan.. bukan untuk melebih2 tapi kadang2 jemu utk menunggu sesuatu yg kita sendiri tak pasti..mengapa??kenapa?? sbb ini adalah satu lagik ujian dan satu lagik jawapan adakah kita berani utk jawapan itu.. pembayang sudah , tapi masih lagik berhati2 kerana pengalaman itu mmg benar buat kita diam dan berfikir.menyesalkan hanya utk mereka yg kalah dengan dugaan yg diberi oleh Dia. Mungkin aku sudah terlari dari landasan yg sebenar.. lalai dengan situasi dan dunia.kosong minda utk seketika bagi masa utk pilih.berharap hanya akan membuat kita lebih kecewa jika sesuatu harapan itu tiada walopon sikit.jadi masa utk aku berhibernasi dengan diri dan cuba buat pilihan tepat. Mmg aku ni tak tetap dengan apa yg aku ingin... tapi kalu aku sudah suka, jgn harap aku akan lepas. dan utk suka aku perlubersabar walopon penantian utk lebih lama haishh..

No comments:

Post a Comment