Wednesday, February 18, 2009

pendaftaran ??hampeh

hari ni sangat penat.dari PJ ke shah alam. masalah dengan pendaftaran di uitm tak habis2 menyebabkan aku bengang nak mampos dengan bahagian rekod adan pengambilan peljar yg tak kemaskini sistem menyebabkan data aku tak ada langsung walaupundah bayar yuran.mmg la pemalas cik nahar botak.sebab kau pemalas aku punya data tak ada dan ko salahkan aku plak..ni menunjukkan pekerja yg malas dan tak mau mengaku kesalahan dan salahkan orang laen.
dah la jalan utk ke menara tuh macam nak mati jalan naik bukit dia. penat dan panas bukan maen plak arini. paling malang masa aku tgh settle ujan plak turun lebat nak mati..nak gerak blik PJ terpaksa post pone ..sampai pukul 6.

hari yg kurang luck untuk aku...penat dan letih tapi keputusannya nya dorang tak boleh lagi nak settlekan pendaftaran sebab bos pergi meeting..benci nya aku..si botak tu telah menyussahkan hidup aku..

so balik Pj dengan perasaan kecewa sebab takot kena stop belajar walopon duit dah bayar.tgh aku mengelamun fikir masalah pendaftaran, announcement kata komuter akan sampai dlm masa 5 minit. tapi announcement tuh buat aku tergelak sorang2 sebab orang yg cakap tu tersalah sebut
ayat dia 'kepada penunggang komuter sila beri laluan kepada penumpang yg ingin turun.dan sila berdiri di belakang garisan kuning."

penunggang??hahah kalu boleh tunggang komuter hmm macam mane la rupanya ..mesti kelakar..mungkin kena pakai suit kalis kejutan..pelik..

No comments:

Post a Comment